Bereikbaarheid tijdens jaarlijkse studiedag 26 augustus 2020
19 augustus 2020Op woensdag 26 augustus 2020 is Stichting Cliënt Support telefonisch niet bereikbaar in verband met een studiedag voor alle medewerkers. U kunt ons uiteraard een email sturen, die wordt door ons op 27 augustus 2020 gelezen.
Lees verderUpdate RIVM maatregelen augustus 2020
19 augustus 2020Vanaf medio augustus 2020 hebben wij de kantooromgeving aangepast aan de meest recente richtlijnen van het RIVM in verband met het coronavirus. Dit betekent dat wij weer vaker op kantoor werken. U kunt ons daar over het algemeen weer goed bereiken. Als uw vaste contactpersoon een dag thuiswerkt, zal zij u zo spoedig mogelijk terugbellen.
Lees verderTijdelijke RIVM maatregelen vanaf 12 maart 2020
12 maart 2020Als gevolg van de RIVM adviezen in verband met het Coronavirus zijn wij vanaf 12 maart 2020 minder vaak op kantoor te bereiken. Wij zorgen dat er altijd mensen aanwezig om de telefoon aan te nemen en de post te behandelen. Daarnaast werken wij in ploegendiensten waarbij medewerkers wisselend thuis werken en op kantoor. Hierdoor […]
Lees verderVacatures voor bestuursleden
11 juni 2019Vanwege uitbreiding van het bestuur zijn wij op zoek naar nieuwe bestuursleden. Zie pagina vacature
Lees verderVacature ervaren bewindvoerder ingevuld
31 januari 2019Wij waren op zoek naar een ervaren bewindvoerder. Sandra Veraart heeft ons team bewindvoerders met ingang van 1 januari 2019 versterkt. Zij heeft veel ervaring als bewindvoerder opgedaan in vorige functies. Sandra neemt de cliënten in de regio Monster over van Klaartje Schalkwijk. Wij zijn blij met haar komst!
Lees verderTelefonisch niet bereikbaar op 22 augustus 2018
8 augustus 2018Op woensdag 22 augustus 2018 is Stichting Cliënt Support telefonisch niet bereikbaar in verband met een studiedag voor alle medewerkers. U kunt ons uiteraard een email sturen, die wordt door ons op 23 augustus 2018 gelezen.
Lees verderUitbreiding cliëntengroep en nieuwe medewerkers
3 juli 2018Onze cliëntengroep en ons team is het eerste halfjaar van 2018 flink gegroeid. Vanaf eind 2017 zijn onze werkzaamheden uitgebreid met een nieuwe groep cliënten. Veel familiebewindvoerders en cliënten van de Carante Groep hebben de weg naar ons gevonden. Voor het helpen van de bewindvoerders bij de administratie of met de vraag of wij bewindvoerder over […]
Lees verder7 december 2017 zijn wij gesloten
27 november 2017In verband met een trainingsdag voor alle medewerkers zijn wij op donderdag 7 december 2017 gesloten. Betalingen worden of op woensdag 6 december of op vrijdag 8 december door ons verwerkt.
Lees verderUitbesteden administratie door ‘Stichting Cliëntgelden’, dat kan!
31 oktober 2017Bent u bestuurder van een onafhankelijke stichting die van oudsher cliëntgelden beheert? En wordt de administratie nu nog gedaan door administratief medewerkers van de zorgorganisatie, maar gaat de kantonrechter daar niet mee akkoord? Als u deze werkzaamheden aan een onafhankelijke partij wilt uitbesteden, bent u bij ons van harte welkom. Wij verzorgen nu al de gehele (financiële) administratie […]
Lees verderWij gaan verhuizen!
3 april 2017Wij gaan verhuizen! Na 5 jaar op de locatie Berkenweg in Amersfoort te hebben gezeten, wordt het tijd om een groter kantoorpand te betrekken. Daarom gaan wij verhuizen op vrijdag 21 april 2017. Deze dag zullen wij telefonisch wat minder goed bereikbaar zijn. Vanaf maandag 24 april 2017 is ons nieuwe bezoekadres: Algolweg 9 (unit 15) […]
Lees verderBenoemd als bewindvoerder
19 oktober 2016Officieel benoemd als bewindervoerder! Stichting Cliënt Support benoembaar als bewindvoerder Sinds 2016 zijn wij ook benoembaar als bewindvoerder. Door de rechtbank goedgekeurd en ieder jaar gecontroleerd. Dat geeft zekerheid!
Lees verderBenoeming nieuw bestuurslid
23 maart 2016Uit de nieuwbrief van februari 2016 van De Twentse Zorgcentra: Het is inmiddels ruim een jaar geleden dat Stichting Cliënt Support is gestart met de administratieve dienstverlening voor cliënten van De Twentse Zorgcentra. De overgang van de administratie van cliënten naar Stichting Cliënt Support is nagenoeg afgerond. Daarmee is het opstartjaar afgelopen en kan Stichting […]
Lees verderHet nieuwe jaar is begonnen!
1 januari 2015Het nieuwe jaar is begonnen. Dit betekent dat er veel post van de klanten binnenkomt, zoals de specificatie van de uitkering, de beschikking van de eigen bijdrage zorg met verblijf, de jaaroverzichten van de bank, de jaaropgaven van de uitkeringen, enz. Na het vele uitpakwerk worden deze documenten gecontroleerd en gedigitaliseerd en in het dossier […]
Lees verder