2 nieuwe vacatures!

Zorgvuldig en betaalbaar

Over Stichting Cliënt Support

Stichting Cliënt Support verzorgt de (financieel) administratieve ondersteuning van mensen met een verstandelijke beperking en hun wettelijk vertegenwoordigers (bewindvoerders, curatoren).

Anno 2012

Stichting Cliënt Support is op 1 juli 2012 opgericht op initiatief van de ’s Heeren Loo Zorggroep. Aanleiding hiervoor was een afspraak tussen zorgorganisaties, brancheorganisaties en het ministerie. Deze houdt in dat zorgverleners voortaan niet meer de portemonnee van de cliënt mogen beheren en geen inzicht mag hebben in zijn of haar rekening. De stichting nam de (financiële) administratie over van cliënten van de ’s Heeren Loo Zorggroep. Het ging om de administraties van privé-bewindvoerders én van stichtingen bewindvoering. Sinds 2015 doen wij dit ook voor de circa 250 cliënten van De Twentse Zorgcentra en voor cliënten die wonen bij andere zorginstellingen.

Kwaliteit

Sinds 2016 is Stichting Cliënt Support ook benoembaar als bewindvoerder. Zowel de organisatie, de medewerkers als het bestuur voldoen aan alle wettelijke kwaliteitseisen. Dit wordt door de rechtbank jaarlijks streng gecontroleerd. Zo weet u dat wij ons werk goed doen. Zowel voor de cliënten van wie wij bewindvoerder zijn, als voor de cliënten waarvoor wij alleen administratieve werkzaamheden verrichten.

Team en bestuur

De dagelijkse werkzaamheden worden uitgevoerd door 6 medewerkers en de directeur. Het stichtingsbestuur bestaat uit 5 personen die direct of indirect betrokken zijn bij cliënten met een verstandelijke beperking.

Maak kennis met ons team en ons bestuur