Werkwijze
Stappenplan

Administratieve dienstverlening: onze werkwijze

Wilt u graag meer weten over de mogelijkheden om de (financiële) administratie aan ons uit te besteden? Neem dan contact op. We nodigen u dan uit voor een intakegesprek bij ons op kantoor of bij een locatie in uw buurt. Natuurlijk kunnen wij ook via beeldbellen een intake doen. Dit zijn de stappen die we samen doorlopen:

1. Intakegesprek

We zijn benieuwd naar uw verhaal. Ook horen we natuurlijk graag wat uw wensen zijn. Op onze beurt vertellen wij meer over de dienstverlening van Stichting Cliënt Support. Vervolgens stellen we samen uw ideale pakket samen.

2. Arrangement samenstellen

Voor welke (financieel) administratieve taken wilt u ons graag inschakelen? En wat blijft u graag zelf doen? We zijn daarin heel flexibel. We kunnen één taak voor u verzorgen, maar we kunnen u ook alles uit handen nemen. Inclusief het beheren van de rekening en het verzorgen van de betalingen.

3. Overeenkomst ondertekenen

Gaat u akkoord met ons voorstel? Dan tekenen u en wij een overeenkomst. We gaan samenwerken!

4. Voorbereidingen treffen

We treffen alle benodigde voorbereidingen. U draagt alle benodigde informatie over aan onze medewerker. Ook wij gaan aan de slag. Verzorgen wij voortaan de post? Dan versturen wij de adreswijzigingen naar de diverse instanties. Geeft u ons toestemming, dan koppelen we de bankrekening van de cliënt aan ons banksysteem, zodat wij voortaan de bankmutaties kunnen inzien. En als u dat wilt, kunt u ons ook opdracht geven om een betaling te verzorgen. U kunt de bankafschriften thuis blijven ontvangen en de bankrekening  ook koppelen aan uw eigen internet bankieren. Neem hiervoor contact op met de bank van de cliënt. Natuurlijk gaan wij uiterst vertrouwelijk en zorgvuldig om met alle documenten.

5. Aan de slag

We gaan van start. Natuurlijk houden we goed contact. Bij vragen nemen we contact met u op. En heeft u zelf vragen of opmerkingen? Of wilt u graag advies? We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 12.00 uur (tel.: 033 28 519 05, e-mail: info@stichtingclientsupport.nl). U ontvangt van ons sowieso twee keer per jaar een overzicht van de bankrekening. We verzorgen bovendien de digitale archivering van de administratie; alles op orde.

Ook de administratieve dienstverlening door ons laten uitvoeren?

Neem contact op